Süper Lig’in 32. haftasında Fenerbahçe, Başakşehir ile kozlarını paylaştı. Maçı Fenerbahçe 3-1 kazandı. Karşılaşma sonrasında Fred açıklamalarda bulundu.
Fred’in sözleri şu şekilde:
Galibiyet için mutluyum. İyi bir maç çıkardık. Kötü günlerin ardından güzel bir galibiyet aldık. Talisca’yı tebrik ederim, hat-trick yaptı. İki asist yaptığım için ve tekrardan 11’e döndüğüm için mutluyum. Son iki maç için en iyisini yapacağız.
‘HAVLU ATMAYACAĞIZ’
Takımın çoğu tecrübeli oyunculardan oluşuyor. Sorumluluklarımızı biliyoruz. Kötü sonuçlarda bizim payımız olduğunu biliyoruz. Sıkıntılı, zorlu süreçlerden geçtik ama iyi bir görüntü sergilemek istiyorduk ve bunu başardık. Önümüzde iki maç daha var ve hiçbir zaman havlu atmayacağız.







