Fred: Kötü günlerin ardından güzel bir galibiyet aldık

  • Spor
  • Mayıs 4, 2026
  • 0 Comments

Süper Lig’in 32. haftasında Fenerbahçe, Başakşehir ile kozlarını paylaştı. Maçı Fenerbahçe 3-1 kazandı. Karşılaşma sonrasında Fred açıklamalarda bulundu.

Fred’in sözleri şu şekilde:

Galibiyet için mutluyum. İyi bir maç çıkardık. Kötü günlerin ardından güzel bir galibiyet aldık. Talisca’yı tebrik ederim, hat-trick yaptı. İki asist yaptığım için ve tekrardan 11’e döndüğüm için mutluyum. Son iki maç için en iyisini yapacağız.

‘HAVLU ATMAYACAĞIZ’

Takımın çoğu tecrübeli oyunculardan oluşuyor. Sorumluluklarımızı biliyoruz. Kötü sonuçlarda bizim payımız olduğunu biliyoruz. Sıkıntılı, zorlu süreçlerden geçtik ama iyi bir görüntü sergilemek istiyorduk ve bunu başardık. Önümüzde iki maç daha var ve hiçbir zaman havlu atmayacağız.

  • Related Posts

    • Spor
    • Mayıs 28, 2026
    • 2 views
    Gençlik ve Spor Bakanı Osman Aşkın Bak: 100 öğrenciyi Kuzey Makedonya-Türkiye maçına davet ediyoruz

    Gençlik ve Spor Bakanı Osman Aşkın Bak, üniversite toplulukları destek programı çerçevesinde gençlere destek verdiklerini belirterek, ‘”100 öğrenciyi 1 Haziran’da oynanacak Kuzey Makedonya-Türkiye maçına davet ediyoruz. 100 öğrenciyi milli takımımızın İsviçre ile oynayacağı basketbol maçına davet ediyoruz. 100 öğrenciyi de A Milli Bayan Voleybol takımımızın oynayacağı Dünya Ligi ve Avrupa Şampiyonası’na davet ediyoruz’ dedi.

    • Spor
    • Mayıs 28, 2026
    • 4 views
    Panathinaikos’ta Ergin Ataman ile ayrılık an meselesi! Yunan basını duyurdu

    EuroLeague’de Valencia Basket’e yenilerek kendi evinde düzenlenecek olan dörtlü finale çıkamayan Panathinaikos’un Ergin Ataman ile yolları ayırmaya hazırlandığı iddia edildi.

    Bir yanıt yazın

    E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir