Alev topuna dönen TIR’dan atlayarak kurtuldu: 4 saat önce tamir ettirdim

Olay, 29 Nisan gecesi saat 01.10’da Samsun-Ankara yolu Tekeli mevkisinde meydana geldi. Edinilen bilgiye göre, Azerbaycan uyruklu İbrahim Semed (61) idaresindeki 77 DR 315 plakalı çekici ve ona bağlı 99 ZX 475 plakalı mobilya yüklü yarı römork, Samsun’dan Kavak istikametine seyir halindeyken henüz bilinmeyen bir nedenle ön kısmından yanmaya başladı.

Yangını fark eden sürücü, aracı durdurarak kendini dışarı attı. Olayda yaralanan olmazken, alevler kısa sürede tüm aracı sardı.

İhbar üzerine olay yerine gelen itfaiye ekipleri yangına müdahale ederek söndürdü ancak tır tamamen yanarak geriye demir yığını kaldı.

Sürücü İbrahim Semed, aracında kısa süre önce bakım yaptırdığını belirterek, yangının elektrik aksamından kaynaklanmış olabileceğini öne sürdü. Aracın tamamen yanarak kullanılamaz hale geldiğini ifade eden Semed, yaklaşık 2 milyon lira zararının olduğunu söyledi. TIR sürücüsü İbrahim Semed, yangından 4 saat önce Trabzon Köprübaşı’nda aracını tamir ettirdiğini belirterek, “Aracımda yangın çıkınca canımı zor kurtardım. Kendimi araçtan son anda dışarı attım. Pasaportum, telefonum her şeyim de araçla yandı. Tamirciden şikayetçiyim” dedi.

Bugün Samsun Adliyesine giden İbrahim Semed, olayla ilgili sorumlular hakkında “mala zarar verme” ve “öldürmeye teşebbüs” iddialarıyla Trabzon Cumhuriyet Başsavcılığı’na gönderilmesi talebiyle suç duyurusunda bulundu.

Related Posts

İstanbul’da TÜGVA Yaz Okulu tanıtıldı! Esra Albayrak: Çocuklarımızı korumak zorundayız

İstanbul’da Türkiye Gençlik Vakfı (TÜGVA) tarafından hayata geçirilen “Yaz Okulu Projesi”nin 2026 yılı tanıtım toplantısı gerçekleştirildi. Bu yıl “Renklensin Yaz Okulumuz” temasıyla gerçekleşecek okulun TÜGVA Genel Merkezi’nde gerçekleştirilen tanıtım toplantısında konuşan NUN Eğitim ve Kültür Vakfı Yönetim Kurulu Başkanı Esra Albayrak, gençlerin dijital bağımlılıklarına dair artış kaydedildiğini, ailelerin bu hususta kritik role sahip olduğunu belirtti.

Kastamonu’da facia! Sağım için girdiği ağıl mezarı oldu

Kastamonu’nun Taşköprü ilçesinden gelen görüntüler yürekleri dağladı. Sabah saatlerinde sağım yapmak için ahşap ağıla giren 63 yaşındaki Fatma Demir, saniyeler içinde çöken yapının altında kaldı. Köylülerin panik içinde yaptığı ihbar sonrası bölgeye AFAD, sağlık ve itfaiye ekipleri sevk edilirken, göçük altında zamana karşı yaşam mücadelesi verildi. Ağır yaralı çıkarılan Demir, kaldırıldığı hastanede kurtarılamadı.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir